Wat biedt het project?

Deze kindvriendelijke kinderprojecten bieden educatie, spel en beleving in de omgeving van Uitspanning De Ponyfarm en Zorgmanege Ponywise. Projecten die door kinderen, onder begeleiding van professionele begeleiding, voor kinderen wordt verzorgd en georganiseerd.

De stichting houdt zich bezig met het ontwikkelen van educatieve en recreatieve projecten en diensten voor de ontwikkeling van kinderen. Zij is er van overtuigd dat kinderen zich beter zullen ontwikkelen als zij naar eigen inzicht ervaringen mogen opdoen. Op natuurlijke en speelse wijze, en vanuit hun eigen intuïtie, spelenderwijs kennis maken met hun eigen leefomgeving, zowel thuis als buitenshuis, de leerstof op school en hun “eigenwijsheden” vanuit het kind en mens zijn. Door kinderen de juiste samenstelling aan te bieden zullen zij meer interesse tonen, eerder zelf zaken gaan onderzoeken, enthousiaster zijn en dus gemotiveerder zijn om alles te ondergaan en te ontdekken.