Locatie

Stichting De Ponyfarm heeft een locatie gevonden aan de Bleukweg 22 te Tilburg, genaamd De Bleukhof, waar nu De Ponyfarm gehuisvest is. Zorgmanege Ponywise is 600 meter verderop neergestreken aan de Bleukweg 2 te Tilburg (Klein Tilburg), genaamd De Bleukhoeve. Beide locaties zijn gelegen in het buitengebied Tilburg Zuid-West tussen Tilburg en Hulten. Deze locaties mogen vrijblijvend worden ingezet voor de activiteiten van De Ponyfarm en Ponywise. Bij start werden er aan Stichting De Ponyfarm al 3 kleine pony’s aangeboden, die door de kinderen dan ook met veel enthousiasme werden ontvangen. Inmiddels lopen er 7 pony’s door de weilanden aan de Bleukweg. En zijn er al 28 kinderen die vrijwillig meehelpen met de activiteiten en de verzorging van de pony’s.